Hoci predpokladáme, že vplyv na vás a našu každodennú spoluprácu bude minimálny, zavedenie nového systému si vyžiada niekoľko zmien, ktoré vás ovplyvnia.
Čo sa pre vás zmení?
- Oracle číslo objednávky: všetky nákupné objednávky vystavené v internom systéme spoločnosti Skanska majú svoje vlastné "Oracle číslo objednávky", ktoré musí byť uvedené na všetkých vašich faktúrach. Je to základná požiadavka na zabezpečenie včasného spracovania faktúr.
"Oracle číslo objednávky" vám poskytne kontaktná osoba spoločnosti Skanska po spustení nového systému.
Kým nedostanete "nové číslo objednávky Oracle", uvádzajte číslo existujúcej objednávky/zmluvy alebo rámcovej dohody spoločnosti Skanska.
- Jeden PDF súbor: e-mailová adresa spoločnosti Skanska na zasielanie a skenovanie faktúr zostáva nezmenená. Menia sa však podmienky zasielania faktúr. V prípade zasielania príloh musia byť tieto prílohy súčasťou jedného súboru PDF spolu s faktúrou. V opačnom prípade ich systém nebude akceptovať, čo môže viesť k oneskoreniu spracovania faktúry.
- Ak sa zmenili údaje o vašej spoločnosti (napr. adresa atď.), informujte nás o týchto zmenách, aby sme mohli vaše aktualizované údaje preniesť do nového systému.
V prípade akýchkoľvek otázok sa obráťte priamo na svoju kontaktnú osobu v spoločnosti Skanska.
Zmena sa týka týchto spoločností
IČ | IČO DPH | Spoločnosť | Adresa |
31611788 |
SK2020478955 |
Skanska SK a.s. |
Krajná 29, 821 04 Bratislava |
31570011 |
SK2020443733 |
Skybau s.r.o. |
Veľká Okružná 26A, 010 01 Žilina |
44557051 |
SK2022769672 |
UNIASFALT s.r.o. |
Šelpice 136, 919 09 Šelpice |